Can't wait! - Reisverslag uit Zijtaart, Nederland van Kelly Grinsven - WaarBenJij.nu Can't wait! - Reisverslag uit Zijtaart, Nederland van Kelly Grinsven - WaarBenJij.nu

Can't wait!

Door: KellyvanGrinsven

Blijf op de hoogte en volg Kelly

27 Oktober 2010 | Nederland, Zijtaart

De voorbereidingen zijn al echt begonnen! Stressen of de informatie wel is aangekomen in Ierland. Verwachten ze me? Weten ze dat ik kom? Mag ik wel studeren? - Stel je voor dat - Stressen over alle documenten die geregeld moeten worden. Erasmusbeurs, benodigde bankpassen, creditcards, vlucht boeken, bagage inchecken, saxofoon mee, noem het allemaal maar op. En dan vertrek ik nog niet eens naar een land buiten Europa, de regels zijn allemaal nog niet zo strak...Maar BOY wat heb ik er zin in! Ik kan niet wachten om op dat vliegtuig te stappen. Het begint voor mijn gevoel al echt af te tellen en wat ik tot nu toe nog moet doen voelt als 'bijzaak'. En stiekem duurt het ook nog best wel lang...

  • 28 Oktober 2010 - 13:17

    Mam:

    Jammer dat je de sax toch zelf mee kan nemen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zijtaart

studying in Limerick

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2011

This is it!

28 April 2011

Some trips to kill time...

13 April 2011

It's been a while...

24 Maart 2011

"Summertime, and the living is easy!"

14 Maart 2011

Davy visiting
Kelly

Actief sinds 27 Okt. 2010
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 33036

Voorgaande reizen:

17 Januari 2011 - 13 Mei 2011

studying in Limerick

Landen bezocht: